2015-05-31

Törpe gém nyomában

A hetek óta tartó szerencsétlen esős idő ellenére is, sikerült kijutnunk a pünkösdi három nap alatt kicsit fotózni. Igaz esőben indultam el, de jutott olyan pillanat e három nap során, amikor érdemes volt exponálni. Valahol Csepelen található egy kis öböl, ahol Törpe gémmel találkozhatunk, néha Jégmadár, s gyakrabban Vízi tyúk társaságában. Szeretném megosztani az ott készült képeket. Hangulatuk van, és jó visszagondolni arra a pár órára. Kegyetlenül rossz fényeink voltak, szakadt is az eső, meg meg állva, de már nem bírtunk magunkkal, menni kellett ...


 Törpegém. Nem találkoztam még vele soha

 Jobbról is

 Itt már gyanakvó és türelmetlen volt.

 Annyira zöld volt, és bensőséges ...

 Vízityúk. Sajnos nem sikerült lefotózni, amikor a leveleken jár

 Fiatal kékcinege a nádon

 Innen nem tudom megmondani, hogy milyen harkály fajt látunk

 Csak úgy világított a nádak között

 Széncinege egy odút látogat

 Kormorán (na szóval, ilyen fényeink voltak ...)

 Vízpart, mert szeretem

 Megfér itt az ember is, a maga küzdelmeivel ...

És végül a cseppes fotó ...


Előfordultam már párszor a környéken, Jégmadarat, Bütykös hattyút, Szárcsákat, Harkályt, Zöld küllőt, HEGYI RÉCÉT, és sok egyéb fajt fotózhattam ott, igen sok látványos tájképpel. Egyre jobban szeretek kiemelten két dolgot, az egyik a vízi élőhely, a másik pedig a hegyvidék, a dombságok. Nagyon sok örömöt, és pihentető időt szerzett nekem ez a hely, ahová egy évben 5-6 alkalommal biztos eljutok. Már várom a következőt.