2016-12-31

Évzáró, eltévedt a tél

Véletlenül láttam meg, hogy ez a blogbejegyzés pontosan a 200. Számolgattam nézegettem, és azt is látom, hogy idén pedig pont az 50. Most már biztos vagyok benne, hogy méltó módon zárom ezt az évet itt a blogon. Bízom ebben annak okán is, hogy sikerült egy hamis téli reggelt megörökíteni, és mint ha tél volna, elé tárni azon közönség elé, akit ez érdekel. Rengeteg a képi anyag az Interneten. Miért pont erre volna bárki is kíváncsi ? Én mégis nagyon örültem annak, hogy december 24-én, szent karácsony napján, feleségemmel vághattam neki ennek a kis túrának. Úgy örültünk ennek a kevés dérnek a fákon, és a mindössze 1 cm-es hónak, hogy elmondani nem tudom. Nagyot fordult a világ, akár csak ha az elmúlt 20 évet nézzük. Szánkót venni nem érdemes, az már biztos. Olyan a hóesés, mintha konkrét számra tennénk a ruletten. Ritkán jön be. Jelezték az időjárással foglalkozók, hogy karácsony első napjától emelkedni fog a hőmérséklet, így annak ellenére, hogy a szent estére készültünk, muszáj volt menni. Ez a bejegyzés nem csak erről szól, hanem zárja is az egész évet. Sokfelé jártam, ezerféle dolgot fotóztunk. Lehetetlen felsorolni, " Tessenek visszanézni az archívumot ! " Köszönöm szépen mindenki figyelmét, örömömre szolgált a sok szép és bíztató, pozitív visszajelzés. Továbbra is ezen az úton tovább ... Megmutatni azt, ami látható !


!!! BOLDOG, ELŐRE MUTATÓ, ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !!!



 Alig hittük el ... Olyan, mint ha tél volna

 Ezúttal, őzekkel nem találkoztunk

 Nagyanyám mondta: " Megcsípte a dér ... "

 Ritkán teszek ki álló képet, de ez olyan kedves nekem ...

 Az egyik fáról megettem a havat.

 Gyermekkoromat idézi e látvány

 Titokzatos erdő mélye :-)

 Nézz fel !

 Itt már lefelé. Csúsztunk a jégen

 Az a távoli fa ott középen, sokkal szebb volt szemmel

 A homogén háttértől csak úgy elemelkedett, de a gép nem adja vissza

 Számomra képeslap

 Meglepődhetett a moha is ...

 Négyzetháló

 Jégkorona

 Szürke ég, hófehér zúzmara. Nem bírtam leállítani magam

Az ott már 2017 ... Majd kiderül, mit hoz a holnap



Tisztelettel megköszönöm mindenki bizalmát, érdeklődését, és figyelmét !